--------------------------------
---------------------------
--------------------------------------------------


REFLEXE


Naše životní motto: Pokud chceš něco od Osudu, Osud chce něco od tebe.
Smyslem přežití je čůrat za někoho jiného.


Příliš daleko od domova

1. prosince 2018 v 8:16
Co víme o strachu? Strach patří k zimě, kdy napadne sníh přes tisíc stop hluboký a mrazivý vítr opustí hranice severu. Strach patří k Dlouhé noci, kdy se Slunce skryje na dlouhé roky a přichází čas, kdy se malé děti rodí a žijí v temnotě. Kdy zlovlci dorůstají nezměrné velikosti a prahnou po masu, a kdy se Bílý chodci prochází po lesích…




VYPRAVĚČ: Ferre
  • KDO SE ÚČASTNIL: Dyrett Dur Kodavkiin, Tormund, Ontario Azgeda, Noční král
ZESNULÍ: Ontario Azgeda, jeden celý klan divokých
POHŘEŠOVANÍ: ---
  • PRŮBĚH HRY: Ontario se rozhodl vyhledat Dyrett, se svým klanem se proto přesunul možná až příliš daleko na sever. S dívkou se setkal, ale našel ji osláblou a na pokraji smrti. Rozhodl se jí pomoci, ale už v tu chvíli nebyli sami. S mrazivým větrem přicházel Noční král a nemrtvá monstra, které si sebou vedl. Dyrett stačila muže zavčasu varovat, aby vzal nohy na ramena a utekl tak daleko, jak to jen půjde. Do celé situace se však zapojuje i Tormund, který přišel za Dyrett, aby se ujistil, že je v pořádku. Mezi oběma muži se strhla menší roztržka o to, kdo vlastně ponese tělo Dyrett, která mezitím přenesla své vědomí do zvířete. Všichni se následně dali na zběsilý útěk, neboť byl Noční král až příliš blízko. Ten mezitím bez vědomí ostatních vyvraždil celý klan Ontaria a mrtvé nechal povstat jako své nové děti. Jako prvního dostihli nemrtvý právě Ontaria, který skončil s rozdrásaným hrdlem a potrhaným tělem od zlovlků. Dyrett i Tormundovi se podařilo skrýt a se zatajeným dechem vyčkávali, co bude následovat. Noční král dvojici našel, ale prozatím je nechal žít a se svou armádou pokračoval dál na jih.
  • ZÁVĚR: Šlo o první zkušební quest, aby hráči věděli, jak u nás takové hraní bude probíhat. Zástupci živých byli ve značné nevýhodě, protože se předem vědělo, že Nočního krále nejde porazit. Osudu šlo spíše o to, aby hráči ukázali svou kreativitu při útěku a zároveň, aby zde byly postavy, které již mohou začít ostatní varovat před hrozbou ze severu. Děkuji všem, kteří se ochotně a s radostí účastnili.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama